Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak znaleźć produkt?
Aby znaleźć konkretny produkt, najlepiej przejrzeć kategorie produktów na stronie głównej naszego sklepu bądź w górnym czarnym pasku strony - zakładka kategorie. Można również skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej na samej górze strony - wpisując np. nazwę produktu, nazwę producenta czy kod katalogowy. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu - uzyskają Państwo jego szczegółowy opis. Znajdują się tam również informację o qcenie (brutto) produktu oraz o tym, jak szybko możemy zrealizować i dostarczyć Państwu dane zamówienie.
 
2. Które produkty dostępne są „od ręki” i jaki jest okres oczekiwania na pozostałe?
W specyfikacji  każdego produktu jest informacja o jego dostępności. Status: ,,w magazynie” oznacza, że produkt ten znajduje się obecnie w magazynie centralnym i jest dostępny. W zależności od wybranej formy dostawy  towar może zostać natychmiastowo wysłany spedycją bądź w przypadku wyboru odbioru osobistego z magazynu w Gdańsku, należy oczekiwać na informację od Nas. Poinformujemy kiedy będzie możliwy odbiór ze względu iż również musimy ten towar przetransportować z magazynu centralnego. Status "pod zamówienie" oznacza, że towar jest do zamówienia u producenta i czas realizacji może wymieść najczęściej od 2 do 30 dni roboczych, w zależności od dostępności u producenta. Staramy się określać przy każdym produkcie szacunkowy czas realizacji, który jest podany w szczegółach produktu. Zawsze informujemy kiedy zamówione towary są gotowe już do wysyłki i ustalamy termin ich wysłania aby klient miał możliwość jego odbioru. Towar wysyłamy niezwłocznie po ustaleniu możliwości wysyłki.
 

3. Jak wygląda przebieg realizacji zamówienia towaru z opisem "pod zamówienie"?
Towar oznaczony "pod zamówienie" musi zostać zaliczkowany. Po złożeniu zamówienia prosimy o wpłatę zaliczki 30% wartości zamówienia. Towar idzie do realizacji dopiero po otrzymaniu i zaksięgowaniu wpłaty. Od tego momentu liczy się realizacja. Zawsze potwierdzamy planowany termin realizacji. W momencie, gdy towar znajduje się już w magazynie kontaktujemy się z Państwem z prośbą o dopłatę pozostałej wartości zamówienia abyśmy mogli zlecić wysyłkę, w przypadku gdy klient oznaczył na zamówieniu odbiór osobisty - pozostałą kwotę może gotówką zapłacić na miejscu.

4. Przeglądając ofertę na stronie nie znalazłem poszukiwanego produktu, czy jest możliwe rozszerzenie oferty?

W takim przypadku zachęcamy do wysyłania zapytań na adres e-mail: sklep@alewnetrze.com.pl z informacją o poszukiwanych produktach, a my niezwłocznie przygotujemy wycenę i odpowiemy wraz z potwierdzeniem dostępności i terminem realizacji. Szeroki asortyment jaki posiadamy uniemożliwia nam wprowadzenie wszystkich możliwych produktów, gdyż jest ich zbyt dużo (kilkudziesięciu dostawców różnego asortmentu).

5. Jakie są koszty wysyłki zakupionego produktu?
Wszystkie informacje w zakładce: Rodzaje i koszty dostawy

6. Na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia?
Logując się na swoje konto założone przy składaniu zamówienia, można zweryfikować stan realizacji zamówienia: moje zamówienia
Dodatkowo, jeśli złożyli Państwo zamówienie bez zakładania konta można zawsze skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 517-882-854 lub wysyłając e-mail na adres: sklep@alewnetrze.com.pl z zapytaniem powołując się na numer zamówienia oraz dane podane do faktury.

7. Czy jest możliwe otrzymanie rabatu na zamówienie?
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny. W związku z tym proponujemy różne akcje promocyjne mające na celu uatrakcyjnienie naszej oferty i skierowanie do szerokiej grupy Konsumentów. Zachęcamy do polubienia naszego Facebooka, w którym będziemy na bieżąco przedstawiać tego typu akcje.

8. Jakie są dane do przelewu?
Dane do przelewu wysyłane są do Państwa wraz z potwierdzonym złożonym zamówieniem lub dostępne są również w zakładce: Dostawa i płatność

9. Czy otrzymam fakturę VAT?
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT w formie elektronicznej w formacie PDF. Otrzymujecie Państwo zatem fakturę elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. W każdej chwili możecie Państwo wyrazić chęć otrzymania faktury w formie papierowej poprzez kontakt na adres sklep@alewnetrze.com.pl i podając numer zamówienia oraz dane do faktury jakie zostały podane podczas składania zamówienia, którego faktura dotyczy.

10. W jaki sposób dostarczane jest złożone i zrealizowane  zamówienie?
Towar wysyłamy firmami kurierskimi na terenie całej Polski - dotyczy to zarówno palet jak i paczek. Na terenie Trójmiasta dysponujemy również własnym transportem (który wyceniany jest indywidualnie). Transport jest bez możliwości usługi wniesienia. Jest również możliwość odbioru osobistego w Gdyni - szczegóły wszystkich dostaw w zakładce Dostawa i płatności

11. Jak mogę zareklamować towar?
Wszystkie informacje w zakładce: Gwarancje i reklamacje

 

Producenci

Współpracujemy z największymi markami