Gwarancje i reklamacje
Każdy oferowany produkt w naszym sklepie posiada gwarancję producenta.
Okres gwarancji na produkty jest różny i uzależniony od producenta jak i rodzaju towaru.
UWAGA:
1. REKLAMACJE NA PŁYTKI
- zakupione płytki należy sprawdzić przed położeniem - co do jakości, koloru, odcienia oraz wymiarów porównując z różnych opakowań, gdyż po przyklejeniu reklamacje przez producenta nie są uwzględniane.
2. USZKODZENIA W TRANSPORCIE
- zakupiony towar, który zostaje nadany przesyłką kurierską należy w obecności kuriera sprawdzić pod kątem uszkodzeń mechanicznych/fizycznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół reklamacyjny z przewoźnikiem, wykonać zdjęcia uszkodzeń zewnętrznych opakowania/palety oraz produktu aby móc stwierdzić ilość uszkodzeń i przesłać taki komplet wraz z zgłoszeniem reklamacyjnym na e-mail.
3. WADY FABRYCZNE
- przy stwierdzeniu wady fabrycznej na zakupionym towarze prosimy o dokonanie dokumentacji zdjęciowej i przesłanie wraz z zgłoszeniem reklamacyjnym na e-mail.
4. WYSYŁKI REKLAMOWANYCH TOWARÓW
- w przypadku kiedy reklamowany towar będzie musiał zostać odesłany do nas prosimy o odpowiednie zabezpieczenie go do transportu tak by nie uległ uszkodzeniu.
W przypadku stwierdzenia przez Państwa nieprawidłowości w funkcjonowaniu lub wyglądzie zakupionego przedmiotu prosimy o zgłoszenie reklamacji poprzez wypełnienie załączonego formularza i przesłanie go wraz z zdjęciem/zdjęciami wady na adres e-mail: sklep@alewnetrze.com.pl